46

Jag hatar att vara sjuk och ha ont i halsen när det är sportlov. asså, det är ju inte så att jag har legat i sängen hela dan eller nått, men jag är konstant trött och sover dessutom inte bra, trots att jag går och lägger mej relativt tidigt.

fast trots det så hade jag det roligt med frida på stan, fast det var roligast när vi kollade efter sakr åt henne ^^ för jag är inte så bra på att shoppa när jag är trött, och dessutom är jag så snål nu när jag betalar kläder själv. på hemvägen stannade jag i globen och då slank jag in på wedins, där jag hittade ett par skor för 99 kr, vilket gjorde mig lite gladare :D



det fanns en speciell klänning som jag ville ha, (hade sett den i borlänge när jag tyvärr var pank), men när jag hittade den på en skyltdocka så sa expediten att den var slut. jag förstår inte varför jag inte kunde få prova den på slytldockan, den borde ju varit i min storlek. *surar*

nu ska jag gå och dö som vanligt, pussar!


 image24     "min" klänning, fast inte riktigt i de färgerna som jag den jag såg var i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0