Anna is FREE! (på riktigt den här gången)

Nu är dom här sju första veckorna på sista terminen i grundskolan över. Jag tror seriöst att dom veckorna har varit de bästa skolveckorna på hela högstadiet. Det självklart tack vare mina snälla och fina vänner.

jag kan inte förstå min lycka. Jag har inte nått att stressa upp mig för nu. eller? jag vet inte om jag slöppt stresskänslorna än, men jag tror det kommer. Jag kan inte ens hoppa av glädje eftersom jag är så slut efter slutruschen senaste veckan. dessutom har mina söta vänner smittat mig med sin jävla förkylning. det är lite surt såhär till sportlovet, men man kan ju inte få allt förståss.

så nu åker alla bort. Frida sitter på flygplan nu påväg till Piteå, Hanna drar till Klövsjö och Hannah skulle till nått annat konstigt ställe. Själv åker jag till Mormor i kvarsveden tomorrow, och åker skidor i Romme Alpin. fast Hannas snack om fjällen fick mig att längta efter påsklovet i Åre (psst, frida kmr typ följa med några dagar*överlycklig*).
fast det är bra med sportlov oxå. alldeles underbart bra.

Nu ska jag gå och äta min nybakta kladdkaka och läsa the two towers :)
äntligen kan jag ägna mej åt min vanliga verklighetsflykt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0