Anna is freee! eller?

älska att vara friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

nej, jag skämta bara. jag är inte alls fri, inte ett duggg. MEn jag har fixat gymnasievalet, övat på redovisningen inför imorrn och sitter här nu och förbereder intervjun till svenskan. så, om man bortser från berget med skolarbete som väntar på mig så kan man ju säga att jag är fri. typ.

jag undrar bara hur många som drabbats av den här kraschen av gymnasiesidan? tydligen har gymnasieintagning.se lagt ner, så insökningstiden är förlängd tills på måndag. jag är tacksam över att jag hann fix mitt innan!

Kommentarer
Postat av: Elin

DOBBY IS FREEEEEEEE! :D

Haha, gymnasieintagningens hemsida kraschade förra året också. Det är seriöst verkligen den sämsta hemsidan någonsin

2008-02-17 @ 19:01:56
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0