ännu en av mina fåniga fylla-i-grejer

Vilken tidning läser du: veckorevyn och Solo 

Vilken buss åker du oftast: 807 hem till becka tror jag

Vilken fråga ställer du oftast:  Vadå?

Vilken årstid är det nu: bra fråga

Vilken film såg du senast:  La strada

Vem är sötast: Molly

Har du varit kär: ooh ja

Är du kär nu: naj

Är du en bra flick-/pojkvän: hur ska jag veta det var det tänkt?

Har någon varit otrogen mot dig: inte vad jag vet om ;S

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast: haha nej

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: är alldeles för blyg, så det får bli det senare

Hur raggar du: jag raggar helt enkelt inte
Har du sett din bästa vän gråta? vem har inte det?

Vad åt du senast? banan :D

Har du varit med i en rättegång? ja

Är du polare med grannarna? Polare? jo, det kan man väl kalla det x)

Vilka språk pratar din mamma? Svenska, engelska och typ minimaliskt med franska tror jag bestämt

Vilka länder har du bott i? Sverige

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? minns inte....

Har du täckt någons hus med toalettpapper? nääj, vad menar du? O.o

Suger det här? det gör net nog ja
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror: att jag inte har någon bror
Har du varit utomlands? jaadå :)

Har du sett din bästa vän naken? O.o
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Kusins
Var är dina syskon just nu? I vardagsrummet

Vilken tid gick du upp imorse?  tio över sju
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "<3"
När var du sjuk senast? i höstas nån gång
Vad gjorde du klockan 2 inatt? zzzzz.......
Vad är det första du gör på morgonen? masar mig upp ur sängen
Vad ska du göra efter det här? göra klart svenskan om jag kan uppbåda energi nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0