bubblegum

i kind of dör nu. Jag orkar inte plugga mer, och jag orkar inte vara så här stressad så jag bara vill gråta.

Hela dagen har varit full med pluggande, och den enda bra nyheten är att jag har börjat fatta kemin, så jag känner mig otroligt smart nu. synd bara att det typ är på sjuans nivå och jag alltså ligger typ två år efter. kanske inte är så smart, after all. annars har jag gjort lite matte, lite engelska, och sitter och försöker få klart SO:n nu vilket inte går så bra för jag kan inte koncentrera mig, delvis pga ont i nacken.

längtar till lovet, då ska jag unna mig saker! känns väldigt, väldigt långt borta att inte ha något skolarbete, och dessutom vara ledig. Jag tycker att jag verkligen förtjänar det nu, för jag tycker sjukt synd om mej själv. Det gör nog min mor också, för hon gav mig tuggummi eftersom det tydligen brukar vara bra för hjärnan (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0