love is in the air

Jag har otroliga humörsvängningar idag. sen jag kom hem har jag gått från nere, till glad, till supersur, och nu är jag taggad igen, jag tror det är efter att ha läst i Mimmis blogg. jag tycker om den flickan :) <3

jag och frida var å shoppade, dock utan pengar så det blev ju lite sådär smått meningslöst. men vi träffade Hanna (tycker om den flickan också <3).

Nu har jag precis lagat superäckliga och kalla köttbullar och ska snart iväg.
Ska träffa Frida i gullmars klockan 8 (jag tycker om den flickan OCKSÅ <33)

:D jag tycker om alla nu.

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: hehe:P
ja men visst blir man;D

2008-02-15 @ 20:16:04
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0