Rörig förmiddag

puh, har kommit hem efter en rörig förmiddag på stan.

Kom försent till dansen och blev stående utanför ett tag eftersom jag glömt bort koden som ändrades nyligen (efter typ tio år med samma kod). Efteråt så gick jag runt ett tag med Tora och Iris, innan jag skulle träffa rebecka för att göra svenska intervjuen.

Det visade sig att hon glömt mobilen hemma och fick därför vända efter halva vägen. därför fick ja stå ett tag och vänta, men det var det värt (dessutom får ju hon alltid vänta på mej).  tillslut så kom hon iallafall oich nu sitter jag här och skriver på min intervju med henne :)) jag tror att den blir rätt bra.


(observera att jag försöker låta optimistisk, och låter bli att nämna mängden av skolarbete som väntar mej i helgen)


:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0