2/2

Treveckorsomjude.blogg.se

Nu ska jag vara duktig syster och göra reklam för Linns (systeryster) projektarbetesredovisningsbloggrejjs.
 Dom är fyra pers som ska leva som judar i 3 veckor, och på länken ovan kan man följa hur det går. Älskar hur Emil ser ut i sin fina kippa :)

Huuuuuuuuuursom så har jag haft en slapp dag idag, hade 1 lektion som började 13.30. Skulle ha fått lite saker gjorde innan, bla ha begett mig till gamla skolan för att hämta min glömda necessär av Hannah, men nepp jag somnade om och vaknade klockan 12.06 av Hannahs sms: "när kommer du?:)"
tur iallafall att hon smsade känner jag, hade kännt mig ännu mer misslyckad om jag missat franskalektionen också.
imorrn är det historiaredovisning, sedan en rätt ok dag, går till kl. 15.05, och seeen är det studiedag på onsdag. välsigtvälsigt skönt, men den lär gå åt till skolarbete. den jävla labbrapporten ska ju in på tors så. jaja, ska fösöka få nått gjort nu, kanske ta en promenix.
Ha en bra måndagseftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0