hÄÄÄMMaAA

Hmmm, undrar om allt innehåll vill komma med nu? vi testar litegrannnna tkr jag.

Jkag är iaf hemma nu från västkusten, kom inte ens ihåg att skriva att jag skulle dit eftersom bloggen krånglade så mkt.

HAHA jag tror det funkar nu. awesome. Underbart.

Har iaf varit på sommarstället i Hunnebo/ulebergshamn/iaf i bohuslän,västkusten. Firat midsommar där med sysslingarna etc i deras sjöbod - det är svensk sommar as i know it ska jag säga er. Jättemysigt och sommrigt.
Den 21 juni, - alltså i söndags - var det mamis 50-års dag. Dagen innan var det födelsedagasfika ute hos oss, och på söndagen så hade vi jättemys med bå¨tfärd och god mat och bubbel 8)
Mina föräldrar prövar nån slags taktik att vänja mig vid alkohol tror jag. Bara för att dom vet att jag gillar smaken av vin och öl och alltid vill smaka av dom. Nu fick jag iaf fira mami med lite bubbel och det var snällt. Bara ett år kvar liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0