HEJ

Hej hej hej hej.
Idag är det söndag och nummer två av sommarlovsdagarna.
Idag har jag...
...haft strömavbrott och blivit lite rädd när inte telfon,teve eller dator funkade. inte för att jag behövde dom just då men att vara helt avskärmad...scary. Okej då, mobiltelefonen funkade ju förstås...så jag hade inte dött om jag behövt kontakta omvärlden.
...Mått lite bättre än igår. Hurra för det!
...Men ändå haft någonting som tidvis bara dragit mig ner mot underjorden typ.
...haft toalpanik av att bara vara inne och inte få andas frisk luft eller ens vara medveten om vad man gör.
...längtat ut i regnet.


Nu trotsar jag mitt mående och klär på mig lager på lager och går ut. en stund iallafalll. Inte för att jag egentlgien orkar det men vad orkar jag egentligen? Nu blir det så.
Det känns faktiskt inte som att jag någonsin kommer bli frisk om jag bara går ner mig här hemma.
Klarar inte en minut till dessutom.

Imorrn vill jag var fri. snälla gud. Låt mig träffa min finaste sötaste favoritmännisko som jag saknar, innan hon far iväg? Plz. Plz.PLz.


Nu bär det av ut helt enkelt. Skönt att man inte behöver oroa sig för utseende i detta väder, lär inte gå att skymta mig under mina kläder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0