Idaag

Idag är det tisdag förresten. Idag fick jag träffa Fridubästis en enda liten gång innan vi går skillda vägar. Imorrn åker hon iväääg och snart åker jag iväääg. Men vi hade myys iaf!
Vi cyklade till hellasgården där vi gick lite och satte oss på mysigt ställe. Andungarna som sällskapade oss var väldigt söta! Ja där satt vi iaf i solen ett tag, sedan cyklade vi iväg och hamnade vid forum och biblioteket. har lånat massa skivor och en ljudbok nu som jag tänkte göra lite olagliga saker med (A) eller ja, sno lite låtar till iPoden iaf. Om inte mer folk än jag tror läser denna blogg så är det ju inte nån stor chans att bli spårad liksom. Fuck u, ipred-lag! :D

OJ jag glömde skriva att fridu var sötast i världen och hade lämnat present i brevlådan - det var uuunderbart te och coolaste lipsylen - som båda kom från london. Och ett kort. Jag är så bortskämd! Fridu är gulllligast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0