London



Dit åker Fridu imorgon. Lyllosen. För andra året i rad. Jag törstar så himla mycket efter att få åka till storbritannien! Helst london eller skottland, men anywhere, really.
Brittiska stora slott liksom....mmm. Eller gulliga, vackra, men stora städer som london eller Edinburgh. Want to!

Träffade henne idag, Fridu. Längesen vi umgicks. Dåligt det men det varså mysigt idag <3 Promenix runt årstafältet.
Vi kmr ses så lite i sommar! Men som sagt så hade jag det jättemysigt idag.

Snart ska jag iväg till Alex i nacka (=nånstans ute på landet. Förlåt, men det känns så. Jag har fördomar mot nacka).
Just nu känner jag mig så himla seg, börjar bli trött igen. Men sällskapet hos Alex piggar förhoppningsvis upp mig. Det brukar inte vara nå problems.

Papi konstaterade precis att solen lyser ute nu - det måste vara nått som är fel!
Ska gå och lapa lite nu.
see U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0