Merdemerdemerde

Inleder veckan med lite mer (franska) svordomar, för att köra på samma mönster liksom. Nej men helt ärligt så har det ju inte varit en dålig dag för mig, men jag svär ändå. bara för att det fortfarande är så jävla hemskt. Mordet. som jag skrev om igår. Ibland är de väldigt orättvist att man kan gå tillbaka till vardagen medans andras är krossad. ja. jag tror jag sa mina åsikter och tankar igår.

För att återgå till mitt relativt väldigt bekymmerslösa liv så kommer jag att vara ledig från skolarbete från och md imorrn. Eller från och med att jag skickar in min evolutionsuppsats. Men eftersom att ämnet är om människan är i fas med evolutionen så förvrrar jag mig in bladn moral och etik och människovärden och grejjer - det är ett ämne som jag älskar att diskutera men får panik av samtidigt. Det finns liksom inget slut på det hela så att skriva en begriplig uppsats (som gärna ska vara hyffsat saklig och hålla sig till naturkunskapsämnet) är inte världens lättaste uppgift för mig. Och Koncentrationsförmågan är minst sagt begränsad.

Följde med syster idag för att hämta barn so jag förhoppningsvis ska "ta över" i höst och hämta nån gång i veckan. Lilla rebecka och lilla Karl. så söta ungar alltså. Är glad att det gick så bra, trodde de skulle vara väldigt skeptiska men framförallt lilla Reecka var mycket välkomnande, haha. Sötnosar.

Alltså gud. jag har så svårt att släppa det som hände i lördags/söndags. jag vet inte varför. Eller jo det gör jag ju. Fatta vilka två så in i helvete vettskrämda ungar som sitter i häktet nånstans nu. det går fan inte att förstå. så onödigt. så otroligt onödigt. Merde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0