möpmöpmöpmöpmöööp,möpmöpmöpmöpmööp

Jag upptäckte idag något skandalöst.
Alltså - alla har väl nångång sett barnprogrammet Pingu? Och alla känner till signaturmelodin, eller hur?
Idag låg jag i min soffa och så kom Pingu på tv - barnkanalen tror jag att det var (Haha, neeej jag har inte haft bättre saker för mig idag!) OCH jag upptäckte att dom har bytt uuuuuut signaturmelodin. Dom hade nått jättefult tråkigt i början och slutet istället. Vad är meningen? ALLA älskade väl gamla pingu-signaturen liksom?
Hade den som ringsignal :'(

Ja, intelligentare reflektioner än så får man inte av mig idag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Pingu blir väl misshandlad?

2009-06-14 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0