rajrajraj

Haha misslyckat. Jag sitter i skolan fast vi skulle ha slutat för nästan en timme sen. Jagär långsam,men nu har jag skrivit klart det jag ska och ska gå och lämna det i Jessikas fack. Vi började iaf klockan 12.20 så nån lång dag har det ju inte varit. Sov jääkligt länge inatt men jag var också jäääääääävligt trött. Ingenting vettigt gjortigår minsann. Inte efter skoltid iaf.

Det var ju faktiskt student i tisdags och jagvar heelt slut efter den dagen. och det var inte ens jag som tog studenten liksom, haha.Det var hursomhelst en riktigt bra dag, faktiskt en del starka känslor när Sa3 hoppade upp på scenen helt överlyckliga. Att det regnade och jag blev en blöt hund gjorde mindre faktiskt, det blev liksom ett minnesvärt utspring iaf! Mottagningen var också mysig och det är alltid kulatt träffa folkman inte ser ofta. Jaa, en bra dag, framför allt försyster min!

Kommentarer
Postat av: hon som sitter i en datasal inte l¨ångt ifrån dig

fail! ;)

2009-06-05 @ 12:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0