shieet

Alllt packande gör mig döööd. Ska till Hunnebo i 4 veckor och åker imorgon. Jag känner dock just nu ingen glädje för jag är sååå trötttt och har inte hunnit göra vissa saker ooooocchhhh min iPod dog. Precis såhär kvällen innan jag åker bort til landstället liksom. då man behöver den som mest, framförallt på bilresan. tror inte ens jag har kvar min freestyle (älskar namnet, haha) så jag kan inte ens lyssna på den. Mupp alltsåååå.

men jag älskar bohuslän. försöker tänka på det. my favorite place in the world.
 
Jag borde verkligen lägga upp mer bilder från midsommarhelgen för dom är vackra, men också många så därför orkar jag inte det nu.

Nje, nu har ni nog hört klart från mig på ett antal veckor! See u´och hare gött. Och paja inte några Ipodar!

Kommentarer
Postat av: storasyster

annapanna, linn har blogg!

2009-07-02 @ 22:19:20
URL: http://linzki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0