sjnug om studentens lyckliga dagar...

Det är fullt upp här i den lilla rosa villan i enskede gård. Städning,städning,städning och städning, och matlagning och pysslande hit och pysslande dit. Imorrn är det ju faktiskt så att fröken Linn tar studenten. herreguuuuuuuuuu. Min syster tar studenten! det känns kostigt och typ jättesommrigt.
det blir en kul dag imorrn tror jag, och har varit skönt idag också, endast en historialektion och sedan betygsprat i franska.
Hihiihi, om jag älskade bert innan så gör jag det ännu mer nu, må jag säga. Ett "så att säga solklart Mvg"  tydligen. hade faktiskt inte väntat mig att det skulle gå så bra, trodde jag knappt skulle uppnå mvg. känns skiitbra!

Imorrn ska jag btw minsann gå lös med min nya kamera, moahaha.


Kommentarer
Postat av: Frida

grattis älskade bästi!!

2009-06-02 @ 18:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0