Soooooooommmmarlooooooooooov

Man var blöt och sommrig värre när man kom hem från skolavslutningen idag, haha.


 Klänninen gillade jag dock mycket, svårt bara att ta kort på på egen hand.

Idag är det sommarlov iaf! Helt sjukt och ofärståeligt men vi har faktiskt gått ett år i denna skola med denna klass. Känns på ett sätt som man har kännt vissa lääännge men samtidigt så är det sjukt hur snabbt tiden går, tänker man efter ås inser man hur mycket som hunnit hända dock.
Dessvärre är jag inte på topp fysiskt sett idag, men jg har verkligen inte tid att ta det lugnt på skolavslutningrn. eller jo, har lite tid nu, ska gå och vila tror jag eller nått. Annars kör man på näsdukar,halstabletter och alvedon om huvudet skulle få lust att krångla.
Summmmerfreedom!


PS. älskade ensemblen på avlsutningen. musikspelande gossar är min grej så in i h*lv*te.tihi. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0