angst

Jag har helvetes ont i mitt huvud och mina föräldrar är dumma. Jag undrar varför jag har blivit en hormonell tonåring som blivande 18on åring först. Men jag tror jag har det, faktiskt. För jag känner precis så. Det är jag som får ta deras klagande och göra allting som jag kanske ändå gjorde förut men då var det iaf inte bara mig de kunde tjata på. Dom tänker inte en sekund på att försöka förstå mig eller hur jag känner. (herregud så hormonell jag låter!)
Hursomhelst bryr de sig inte om något annat än om jag gett kaninen mat eller gjort sallad till middagen. sålänge jag inte kommer ner och stör i deras teveprogram eller har tappat bort fjärrkontrollen vill säga. Det gör mig sur.
antagligen för att jag är trött och aldrig ser solljus nuförtiden, och antagligen känns det värre för att någon sitter och dunkar på min högra hjärnhalva.

men ändå. Jag önskar jag åtminstone kunde få ha dagarna ifred. Nu är dom inte ens på jobbet. Blä.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0