Borde inte

Uschhh så sålig jag är. jag borde såå verkligen sova just nu. fy skam.

Men jag erkänner. Jag är beroende. Jag kan inte gå ifrån denna dator nu när jag börjat. Anledningen?
Jo, en ny sida. En sida jag helt kan antingen vara sjukt aktiv på och skriva, eller bara sitta och stirra passiv på.
Nej, det är inte facebook. Det är en sida som talar till den nördiga sidan (och en av de sannaste sidorna av mig, måste jag erkänna). Det är ett forum. Durururunt. Ett HP-relaterat forum. Om någon läser detta och inte förstår innebörden av bokstäverna H och P är de tyvärr inte värdiga att förstå dem. (ja jag är dryg idag, framförallt klockan 1 på natten).

Hursomhelst kommer det nog inte fram här så ofta hur nördig jag verkligen är. So there u go.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, nu vet du hur mitt liv har sett ut de senaste tre åren :p Det är så fint att du har hittat till Fefo, det är min favorithemsida i hela världen, inte bara för att den är nördig och det där, för det är ju bara en bråkdel av Fefo som är HP-nördig, utan också för att det finns så himla många helt fantastiskt roliga människor där som man kan prata med om typ allt och som kan säga så mycket intressanta grejer.



Haha nu blev jag sjukt fefopatriotisk! Vilken fin känsla :D

2010-01-09 @ 00:31:28
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0