Riiiiiiiiiing

Jag är hungrig och stressad och arg på mig själv för att skolarbetet jag måste ha gjort till imorrn då skoaln börjar inte är halvfärdigt ens. men vet ni vad? Nu har jag klarat av det negativa i detta inlägg.

För just nu gläds jag åt min nya väckarklocka!  Länge har jag velat ha en gammal retroväckarklocka, men har samtidigt tänkt att det är en aning opraktiskt med en man behöver dra upp kvällen innan - STOR risk för att jag glömmer - så jag har velat ha en modern variant men med den snygga designen alltjämt. Nu har jag (mina föräldrar snarare) funnit min hjärtevän. För även om klockor som faktiskt väcker en med sådant där metalliskt hemskt ljud säkerligen är effektiva så har min fina klocka något andra klockor inte har. Det är en mp3-klocka. Den kan anslutas till datorn och man kan välja väckarklockssignal alldeles själv.

Så min nya väckarklocka är inte bara tjusig som få, utan nu spelar den även Beatles. Kan ni förstå så fint?

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0