Vanity

Vad har jag gjort idag?
Haft konstiga drömmar, blivit väckt av telefon och druckit julmust till frukost.
Även varit på stan med syftet att hitta en coctailklänning på beyond retro, men alltså...
En klänningsälskande flicka kan inte riktigt hållas ansvarig för vad som händer när hon går in i en sådan affär. :)
Blev visst en intesåcoctailaktigalls 50-talsklänning som satt alldeles perfekt. Och som jag inte har nån aning om när jag ska använda. Men jag kunde liksom inte låta denna relik bara passera. Om inte så är den iaf fin att titta på och ta på ibland och beundra i spegeln. Lätt värt det.

Jag är förälskad i den.

Coctailklänning blev det inte...kanske får ta nån klänning jag har, för alla är så fantastiskt glamorösa på beyond retro, och nästan aldrig i rätt storlek. Jag vill helst inte vara för uppklädd på tillställningarna jag ska på, hehe. Även om det ligger i min natur att overdressa.


Så vad ska jag göra då?
Joo alldeles strax ska jag iväg till friskis och svettis i Skrapan. Fridu har återigen lockat med mig dit, och vi ska köra...nått pass. som jag INTE minns vad det hette. Men det blir fint!


Kommentarer
Postat av: Frda

Haha gulle

snart kommer du:D

2010-01-08 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0