endast för nördiga

jag känner att jag borde skriva något passande, intressant här men i just can't seem to get it done.

skriver en engelsk bokrecension (kan NÅGON gissa om vad för böcker?) och min mor försökte pusha mej med att ropa:

" tänk: hur skulle Harry Potter ha sagt?" jag fann det lite svårtolkat, men jag tror hon menar på att jag läst böckerna på engelska, not sure though.

saken är den att det är SKRIFTLIGT nationella (engelska) imorrn, och det hjälper inte så jävla mkt då. fast jag kan ju alltid fråga Harry om råd i mitt stilla sinne (min hjärna med andra ord). fast när jag tänker efter är han nog inte den karaktären man ska be om hjälp med skolarbete.

jaja, får se hur detta går. min bokrecension blir flummig och rörig iallfall. det är inte lite handling i böckerna direkt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Blev bokrecensionen braaaaaaa? Det är så himla, himla, svårt att opartiskt recensera HP-böckerna. Jag skulle recensera HBP i Stockholm City precis efter jag läst den och min recension var seriöst pinsamt dålig. Men de var ju tvungna att publicera ändå, hahaha :D

Ämnet till NP i Engelska A var verkligen pinsamt dåligt, vad fick man skriva om i nian?

2008-04-19 @ 12:43:13
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0