.

Jag är orolig. Min farmor är sjuk, och måste opereras. närmare bestämt så har hon en tumör i lungan. (jag vet, det låter skitallvarligt). den satt bra till så att den nog kmr att gå att operera. hoppashoppashoppas. jag älskar min farmor och hon måste bli bra.

det jobbiga är att jag har haft en bra dag idag, en del jobbiga saker, men 90% av dagen har jag ändå varit på bra humör. jag ska träfffa rebecka kl 8 på gullmars. det ska bli kul. en annan väldigt bra grej är ju förståss att jag kom in på nacka preliminärt. sam- media journalistik, here i come :)
det var dock jääätttelåga poäng, mycket lägre än jag väntat mig (225) jag är inte orolig för om jag kommer in eller inte.  så det finns massa ljus i min vardag just nu, måste något jättedåligt hända då? så klart det måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0