halluhallu

nu är jag hemma ifrån åre. kom hem i söndags och har ju haft två småjobbigA skoldagar sedan dess såklart. bland annat sitter jag och lyssnar på  mozart, andante ur pianokonsert nr 21. haha. fast jag upptäcker att jag faktiskt tycker om klassisk musik. jag har inte tänkt så mycket på det när jag har dansat (jag dansar balett), men jag ör väl för konsentrerad på mina lemmar då, hehe.

förrutom när vi dansar till stravinski, det är så scary musik. lite obehaglig. men häftig.

jaja, jag antar att jag borde berätta om åre. men jag vet inte om jag orkar (moahaha). fast det var bra. superskitbra. bra väder i princip hela veckan. trevliga sista dagar med fridu, men en mysig familjesemester oxå såklart. kanske lägger upp bilder när jag orkar.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hhahaha det ska ni säga som läser 7:ans kemi... ;)
Men skulle du kunna skicka ditt arbete? Om du har kvar det alltså...

2008-04-02 @ 09:11:03
URL: http://rebeckans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0