happy birthday...

..Idag säger vi grattis till Felicia :) fyller 16 år idag. grattis vännen:)

annars har det varit hemkunskap idag, (har det tre dagar framåt på L'estradska/Vittra på södermalm. det var okej, jobbigt att vara sdå jävla trevligt, men eftersom vår lärare är en sån man måste fjäska för för att få ett rättvist betyg så är det inget man kan göra åt det. Tror att vi kmr få mvg alla fyra om jag ska va ärlig (Jag,Fridu,Hanna och Mimmi)
vi har fått en uppgift, som jag tror kommer bli skitbra. det är för övrigt den jag borde sitta och jobba med nu. Men jag har ont i huvet och är trött.

efter skolan/hemkunskapen  så åkte jag till odenplan och klippte mig, kollade även in på Myrorna; hittade en jacka för 85 spänn, samt en väska för 50. Sånt tycker jag om!.

ska fixa bilder, kanske..... om jag orkar.


bajbaj, ska dricka te, kanske klarar upp mitt huvud en aning.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack tack tack gumman! :)

2008-04-16 @ 22:33:36
URL: http://ifmotheronlyknew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0