nyduschad & sommrig

Det är typ juni ute. känns det som. fast det är säkert inte ens 20 grader...men det kääänns så sommrigt och det har varit solhela dagen och jag har varit ute sedan typ halv ett, och jag tror att jag kan ha fått färg på kinderna, samt några fräknar :D

borde nog inte kommentera hur sällskapet var på eftermiddagen. Det var jag, Frida och... ja. Vi två promenerade iallfall och hade det träävligt ( vi var i hellas). och vi var inte alls dryga. isåfall var det med ALL rätt.

jag är rätt nyduschad, känner mig väldigt fräsch för tillfället. Det är hääärrligt.

har skrivit klart min filmanalys tillimorrn oxå. brabrabra. vad näst? jooo, plugg inför so-prov!


xoxo gossip girl.

just kiddin'. bajbaj /anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0