woOw en updatering

heeeeeej vet att jag är dålig på att skriva blogg. fick en fin liten kommentar av felicia som fick mig att inse att det faktiskt existerar nån som vill läsa min blogg. jag fick en smärre shock.

jag är frisk nu iallafall så ni som trodde att jag gått och dött i min sjukdom kan pusta ut (eller bli besvikna, fritt val)
var hemma från skolan mån-ons men idag var jag tillbaka i vardagen. kul å träffa alla, och det var stööört längesen jag såg Fridu, en vecka känns läääänge. Hon har ju också varit sjuk så vi har gått och hostat i kör idag. Och om Frida läser det här så kanske hon känner att hon också vill updatera sin blogg. en liten vink sådär.

jag tror att jag ska ta en promenad faktiskt - lyssna på klassisk musik i ipoden ubdertiden.
(musikprov imorrn - inte kul)


bajbaj

Kommentarer
Postat av: Felicia

Yes, yes! Du skrev, äntligen! Haha
Puss på dig gumman, måste ses nångon dag

2008-04-10 @ 19:18:18
URL: http://feliciamarthe.wordpress.com
Postat av: Rebecka

haha du har faktiskt 2 (!!) läsare =)

2008-04-11 @ 09:43:47
URL: http://rebeckans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0