dag 2

Jag har nästan aldrig varit så trött efter en skoldag som jag var idag när vi slutade. och då slutade vi ändå kl 1. Missförstå mig inte, jag har haft en jättebra dag. Jag tror att det kommer bli bra med klassen och så, alla är jättesnälla och roliga och mentorerna är verkligen bra. jag hoppas verkligen på 3 bra år, och det ska det nog bli.
Idag blev vi updelade i "basgrupper", på fyra personer. De hade nog försökt att skapa grupper där folk inte kände varandr innan tror jag, och det var säkert en bra ide. Hur som helst så hamnade jag med Emelie, Alexander och en till Anna. det är tydligen dessa grupper vi ska jobba i resten av terminen, så vi får hoppas det blir bra :)

vi fick förövrigt konstigaste uppgiften att göra i gruppen... nämligen att planera och komma på något att göra tillsammans med basgruppen. Alltså; valfri aktivitet/sysselsättning (typ, promenad,fika,picknick,bio) och valfri tid, förutom att det ska vara imorgon. Det är nämligen våran skoldag imorrn : att göra något tillsammans med basgruppen för att lära känna varann bra. STÖRT!

Fast rätt kul ändå. Hade dock varit roligt att få göra nått i klassen för att skapa klasskänsla - man vill ju lära känna alla.
fast jag klagar inte, jag ska liksom bowla och eventuellt fika/äta lunch med min grupp imorrn. klockan 11 i sickla. skööönt.

Sedan på fredag kommer vi att ha vanliga lektioner, och tvåorna och treorna kommer också vara i skolan (de har inte varit där tis-ons) - alltså kommer det att vara 2000 elever som vandrar omkring. blnad annat min storasyster. Jag får hoppas att hon beskyddar mig. ((höhö knappast)).

jaja, sluuuut på inlägg!
ha det braaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0