Fridayyyy

Jaa, då var det fredag dådi. Det är en allmänt nöjd liten tös som skriver detta ska ni veta. Jag vet att jag tjatar om det i varje inlägg, men det känns som om man lär känna fler och fler i klassen och får rätt bra kontakt. En lite intressant upptäkt vi gjorde vid lunchtid idag var bla att det finns inte mindre än sex st vegetarianer (om inte fler, oupptäckta små grönsaksätare dvs) i klassen. Köttätarna var ytters underrepresenterade vid vårat bord.

Idag är syster hemma (!)
har inte sett röken av henne sedan i söndags, och jag såg inte henne i skolan idag heller. Och det var ju inte så konstigt för det var ju rätt mycket människor. det som var störande var att man kunde känna hur 2orna och 3orna (antagligen framför allt 2orna som känner sig jättemalliga nu när de inte är yngst längre) bedömde en och stirrade ut en. Det var tydligen ganska uppenbart att man var ny. som tur är så förflyttade vi oss mest i grupp, så man kände sig inte helt ensam. det var ju en ganska bra tektnik :)

ikväll ska jag ta det lugnt, för jag känner att jag håller på att bli förkyld, och nördig som jag är vill jag ju gå till skolan, och vara pigg desutom. men vadååå man vill ju lära känna klassen!
så jag ska se på filmen casanova som går på nån kanal kl. 21 med Heath Ledger, bland annat. honom gillar vi. eller ja...gillade, eftersom han är död :    (

trevlig fredagskväll

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vi får starta gruppens "SI1 enda ickevegetarianer" på facebook ;)

2008-08-23 @ 17:51:50
URL: http://rebeckans.blogg.se/
Postat av: Ville

Har man såna jävla gaddar som dig är det väl inte så konstigt att folk glor, fy fan. Hästjävel

2008-08-23 @ 17:57:49
Postat av: Anna

ojoj, vilken trevlig läsare jag fått då.

vette fan vart du sett mina tänder dock. jag tror inte jag känner dej?

2008-08-23 @ 18:54:01
URL: http://anonona.blogg.se/
Postat av: Ville

Vilgot Lagergren...

2008-08-23 @ 19:37:28
Postat av: Anna

säger mej inte ett skit, men jag bryr mej inte heller : )



ha ett bra liv och hoppas du har fina tänder!

2008-08-23 @ 19:46:42
URL: http://anonona.blogg.se/
Postat av: anna

by the way, jag är inte helt blåst. men du är lite feg som gömmer dej bakom andras namn.



Ledsen om jag sårade dej på våran facebook konversation lille vän,men liiite sarkasm får man väl tåla.

2008-08-23 @ 20:13:37
URL: http://anonona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0