Jag suger på fyndiga rubriker

Hata tvärbanans förmåga att komma precis fel, så att det blir helt osynkat med bussen.
 men,men...71an har ju inte direkt visat sig vara den mest pålitliga bussen heller, så det är väl så kollektivtrafiken är. Jag älskar den ändå, trots att jag måste gå upp onödigt tidigt tack vare dåliga tidtabeller. jag slipper typ...gå till skolan ellr nått annat jobbigt.

Jaha, vad har hänt idag då, annat än en försenad morgonbuss och misslyckat bakande hemma hos Frida? INte så mkt, det var en jättekort och skön skoldag, med mattelektion (iof med diagnos som inte gick helt smärtfritt) lååång lunch, då jag, emelie, frida, rebecka och Julie gick till forum och åt thaimat, och en historielektion. vi fick dessutom sluta tidigare pga. att nätverket på datorerna inte funkade. vi fick dock lite arbete att göra tills imorrn, och just nu sitter jag och kollar upp lite om OS i barcelona 1992, Som jag och Anna R ska jobba lite kort om. (vi fick i uppgift att fördjupa oss om nått som hände år 1992, ett onekligen VIKTIGT år i historien;) )

så jag ska fortsätta leta fakta, see ya :)
goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0