Nystart. Eller nått.

heeeeeeej. jag heter anna om ni har glömt bort mig. höhö.

Jag känner att det har gått lite vääl lång tid sedan jag skrev i min blogg, och att jag kanske borde skriva här innan Dagen D kmr. ja, alltså tisdag den 19:e augusti då jag börjar gymnasiet. det är i övermorgon. jag är skräckslagen men jag läängtar. och bävar. jag har ju mina vänner Frida och Rebecka som också börjar i SI1 (sam- internationell) men jag vill så gärna ha massa nya trävliga klasskompisar. klasskänsla är nått som man kan sakna när man går i Vittra.

hursomhelst. jag börjar i övermorgon. imorrn ska jag och frida provåka (xD) till nacka gymnasium. ehehehe. sedan ska jag sova hos henne och så åker vi till nacka gymnasium på morgonen. Rebecka hänger troligtvis på. Vi kmr va nervösa. eller nej, jag skoja bara *försöker behålla min stolthet* vi kmr va kolugna, det är ju ingenting att börja gymnasiet, vem bryr sig om skolan? Inte jag iallafall. typ.

Sååå, tja. uppdatering kmr på tisdag kväll antagligen.
jag kmr vara busy tills då.

byee          


ett fåtal av sommarens bilder:


    

1. Becka på Grötö. bakom ligger vår segelbåt.
2. Fridu på utsidan av grötö.
3. alvö, och havet såklart.
4. Hanna,Hannah,Fridu och mimmi i taxi påväg till mimmis mamma.
5. efter avslutningen på ridlägret. Jag och Naela (som är hungrig) och Frida och Kjarkur (som kan kontrolera sin hunger för att posa litegrann)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0