.

Jag känner mig rätt på topp. Det är bra, för jag har inte varit på sådär superbra humör idag. Kanske inte igår heller egentligen. Synd bara att det kom efter att jag kom hem.
Men jag känner mig bra helt enkelt. nästan lite snygg. Har köpt en sjal (missförstå mig inte, det är inte därför jag känner mig så bra, money can't buy happiness u know). Den är fiiiin, och jag tror jag ska använda den imorrn.

Egentligen har det varit en rätt bra dag idag, inte bara seneftermiddag-kvällen. Efter skolan åkte jag och ett ganska stort gäng med tjejer från klass SI1 till slussen och fikade på Tully's (som börjar bli mitt stammisställe).
ska jag namnge alla som var med? jag gör det, för att fyllar ut lite ;)
det var Frida,Rebecka, Emelie, Valentina,Rebecca, Emelie(inte samma^^) och Tessan. Det var jättetrevligt såklart.

Jag ska skriva lite nu tror jag. för jag har inspiration. Har jag tur (om jag tar mig i kragen alltså)  kanske jag till och med får lite skolarbete gjort.

bye

Kommentarer
Postat av: evy

money CAN buy happiness

2008-08-28 @ 09:34:33
URL: http://eevys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0