1Dec 08

Jahupp, så var det december helt plötsligt. Jag har inte riktigt insett att jag borde ha sprat på mitt studiebidrag till julklappar. eheheh. måste tjäna pengar tror jag. Jag älskar ju att köpa julklappar, speciellt när det blir bra. då behövs money. oh crappy.

meeen hursomhelst. jag är en mkt dålig bloggerska. Har väl en del att berätta, och en hel del att inte berätta om man säger så. men vart börjar man? folk är ju inte intresserade att läsa allt som händer mig.
Men jag kan ju berätta att min älskade farmor, Ingvor Källeskog, har gått bort : ( jag vet att jag för ca ett halvår sen skrev om att hon hade lungcancer, och man kan väl säga att det var det som tog hennes liv, men inte riktigt, för hon fick dö i sömnen istället för att kvävas. det är jag faktiskt väldigt tacksam för. Jag beundrar min farmor väldigt mycket för hur bra hon har klarat sig den här sista tiden, hon var den sötaste och tuffaste lilla tanten som någonsin funnits.  Hon var sig själv in i det sista, även om hon blev svagare och svagare fysiskt. Hon kunde knappt äta och blev andfådd av allt, men hon höll modet uppe. söta, söta farmor.
Var i hennes lägenhet i lördags, och för er som inte kände farmor så kan jag säga att det som kommer ges bort därifrån till stadsmissionen kan förse hela africa med mat ett helt år. Och trots det kommer lika mycket slängas och lika mycket behållas (ärvas av oss släktingar). puh puh puh.

just nu borde jag sitta och göra historia, men jag har andra saker för mig. saker som känns mkt viktigare just nu, faktiskt.
det dumma är att när jag faktiskt inte gör något vettigt eller viktigt så ägnar jag mig inte åt sånt jag borde. stupid stupid men så fungerar jag.


Jag tror att anledningen till att jag älskar julen är att den symboliserar allt det lyckliga från min barndom. älskaälska nostalgi.
((jag har en pippireflex som halsband. ytterst modemedveten var jag också))

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ÅHHH SÖTASTE FOTOT!

2008-12-02 @ 20:11:28
URL: http://rebeckans.blogg.se/
Postat av: Frida

sööötaste anna!!!!!!!!! <333333333333

2008-12-07 @ 17:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0