mihih

Jag gick preciiis uuupp. Det var väldigt skönt att kunna sova länge även om jag satt uppe rätt sent igår. Inte för att det var ovanligt sent - jag har blivit mkt dålig på att gå och lägga mig i tid.
Huuursomhelst så var det bra för mig att få sova, och nu ska jag mixa ihop nånslags brunch innan jag beger mig till den första och enda lektionen - Naturkunskap kl. 12.40.
det är såkallad kompletteringsförmiddag och jag har inte missat eller failat något prov sååå sovförmiddag it is!

imorrn kväll åker jag och min kära familj till västerås. Det kanske är stört men jag längtar faktiskt lite...även om det är farmors begravning dagen efter. Jag tycker om begravningar - alltså, jag vill ju helst behöva gå på så få som möjligt, men när någon dött så är det skönt att gå på begravningen tycker jag, och det betyder mycket att få träffa andra människor som också har mist personen i fråga osv.
Dessutom kmrdet ju massa släktingar som man tycker mycket om men aldrig träffar!

men tjupp tjupp, nu ska jag göra omeletttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0