.

lalala, ja jag skriver sällan. veet.
men det är sommarlov, och vi kan ju låtsas som att jag är överbokad hela dagarna och aldrig hinner blogga.
så är tyvärr inte fallet. har tagit det väldigt lugnt och varit hemma alla dagar hittills faktiskt. har haft filmkväll med frida men annars har jag mest suttit här alldeles alena. som tur är är det mitt eget val, jag är (inte än iaf hoppas jag) helt bortglömd och lämnad, det är bara det att jag är så lat och dessutom inte har några mobilpengar att kontakta mina vänner med typ.

Hursomhelst så ringde jag Felicia nyss och betedde mig lite konstigt. vi skulle träffas i stan och fika, men jag ringde tebax efter typ en minut och "ångrade" mig. inte för att jag inte ville såklart. Anledningen var att linn behövde mitt sl- kort och jag hade gått med på att låna ut det. Korkad Anna. Men another day helt enkelt.

Men jag ska ta och umgås lite nu. Frida har halsfluss och åker dessutom till london inatt typ. (förutom att det är synd om hennes stackars hals) så skulle jag strypa henne av avundsjuka om det inte vore för att jag älskar henne så mkt. London är mitt drömresemål (ett av många).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0