!


Lalalaalaaa, jag ska träffa Frida snart. Vi ska först till biblioteket för att lämna tillbaka lite böcker som är försenade >.<
jag tror jag ska låna lite nya inför sommarn oxå. fast då kmr jag inte hinna lämna tillbaka dem i tid..... : O
*dilemma*

Igår var jag med Becka, och introducerade henne i den underbara världen av secondhand - shopping.
Mahaha. Hon skulle köpa väska, och efter att ha gått runt till alla ställen jag kände till så blev det en svart, söt liten sak.
det var en väldigt trevlig lite tur på stan, och jag fick känna mig som en shoppingexpert för en dag, which i enjoyed very much.

För övrigt verkar jag ha allvarliga problem att göra av med mina pengar. (Jag har fått betygspengar för de som inte visste det, och jag orkar inte förklara vad det innebär). Jag är typ manisk i mitt behov av att shoppa, men jag lyckas inte köpa nått.
Dagens i - landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0