Sant?


Den här krönikan
är väldigt intressant, tycker jag.



Är inte säker på om jag håller med om allt dock.
kraven kunde gärna sänkas på tjejer en del. Inte för att det behövs för min del, jag tror de flesta som känner mig vet att jag inte bryr mig så mycket om krav utifrån och att jag är ganska lat. Jag har dock lyckats åstadkommit betyg i skolan som jag är väldigt nöjd med, bör ju tilläggas där, men ändå.
även om jag inte känner av pressen så mkt så vet jag att det finns andra som gör det, som jag verkligen skulle unna  att få slippa känna det all the time.
vad gäller killar så kan de gärna få rycka upp sig och skaffa sig lite ambitioner. Även om jag tycker att krönikan var lite väl hård mot det manliga könet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0