sommarlovsnatt

Hemma efter att ha följt älskling hem. (låter som om jag pratar om min älskare, men jag menar Frida, min bästavän - som förstås är ännu bättre).
Vi har sett på Pretty Woman och haft det mysigt. det är väldigt nedsläckt i mitt hus nu, för min familj leker duktiga och har redan gått och dragit sig tillbaka till sovrummet. (tvivlar dock inte en sekund på att syster ligger och ser på tv, hon sover iaf knappast). hursomhelst är det nedsläckt och lite stämningsfullt sådär.

uhh, nu skrämmer jag nästan upp mig själv.  *tänder en lampa*

Ska lägga mig på soffan nu och läsa i min nypåbörjade bok, "främlingen på wildfell hall", av Anne Brontë.


Kommentarer
Postat av: Frida F

tihi pretty woman för femtioelfte gången..... ;D puss älsklingsvännen

2008-06-18 @ 21:15:49
URL: http://har ingen längre^^
Postat av: Anna

jaa, precis! vi kunde ju filmen utantill nu : O



<3 <3 <3 <3

2008-06-18 @ 21:36:51
URL: http://anonona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0