tråklista

denna är snodd från min kära vän Caisas blogg.


Ta fram din mobil o va helt ärlig:

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Automatisk kundtjänst? njaa

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?

Mimmi, vi är vänner vi :D

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Rebecka? Imorrn :D

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Issa, jaadå :  )

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Tove? ooh det kmr jag inte ihg, träffades första gången när vi va rätt små!

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Felicia träffade jag på konfirmationen, <3

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Caisa, nää =( jättelängesen!

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Hannah, ooh vetinte? antagligen blire i augusti eftersom jag är borta hela juli...:/

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
 (Hanna)Absolut :)

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
joo...^^

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Dilan? vi är ju inte nått kärlekspar dåra;)

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
oh, allt möjligt (=

KÄNNER DU NUMMER 28?
Ja, det är min far (  :

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 40 EN KRAM?
njaa, en gammal fiollärare som jag inte träffat på ett år, fast varför inte : )

VAD HAR DU OCH NUMMER 68 FÖR EN RELATION?.
hmm, vi var nära vänner. förut.

SKULLE DU TÄNKA DIG ATT LIGGA MED NUMMER 1?
Visst älskar jag amanda, men kanske inte på det sättet... :D

Kommentarer
Postat av: Caisa

haha, båda fick varandra på "HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?" Det är dags nu!!! <3

2008-06-23 @ 11:03:26
URL: http://caisens.blogg.se/
Postat av: Anna

Ohh, ett tecken!



<3 <3

2008-06-23 @ 12:29:23
URL: http://anonona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0