.

Jag inser att jag inte skrivit på lääänge och att jag är dålig bloggare.

men jag har faktiskt haft ett liv senaste dagarna.

min födelsedag inföll som kännt i onsdags, och jag fick en ny mobil som jag har förälskat mig i, örhängen (lägger in bild nångång, they are really something) å sen fick  jag första säsongen av BBC's tv-serie "Robin Hood" (Modig engelsk hjälte som dessutom har humor = Anna dör av förtjusning) allvarligt talat så är serien bra, robin hood behöver inte innebära disneyfilm. disneys version är dock oxå sevärd. (A)

efter skolan satte jag, Fridu, Hanna, Mimmi och amanda på nån gräsmatta i nån park i HS och åt glass för att fira lilla mej. det var myyysigt, och jag fick ett supersött halsband av fridu som ja....var väldigt fint. har på mig i skrivande stund, så att säga.

ja, och så har det ju varit helg. Fredagen var ybertrevlig.

 Jag, Frida och Amanda åkte till stan.

 första stoppet blev skoaffären där jag köpte finfina skor till avslutningen.

   
sen gick vi till gallerian. det var fullt av studentflak, och man kände sig lite smått avundsjuk. i gallerian tog åt vi goood brownie o Frida tog en klassisk och mkt vacker skobild.

 varje sekund dokumenterades på min mobil med hjälp av Frida.


 
Vi åkte till gina tricot, där inhandlades bla klänningar och jag köpte ett par örhängen.

på kvällen åt vi i kungshallen
 

och sen blev det bio. vi såg "brudens bäste man", som var en vanlig romantisk komedi med förutsägbart slut. fast eftersom jag är en sucker för romantik och det var UNDERBAR miljö (skottland) så var det en bra film.
Innan bion lekte Frida och Amanda runt med kameran och var allmänt söööta.
   


Efteråt blev vi kvar sist i biosalongen, och då passade min två små vänner på att posa lite extra.
 

det här inlägget tog ååååår att skriva. så jag lägger in bilder från igårkväll imorrn. eller nånannan gång. jag är seg. och dålig. så jag lovar inget.


gooodnatttttfnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att jag tycker att robinhood-serien är en av de sämsta grejer som någonsin visats på TV. but that's just one mans opinion.

2008-06-02 @ 10:34:38
Postat av: anna

jahaja, där ser man ; )



2008-06-02 @ 19:53:30
URL: http://anonona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0