54

uäh, nu är jag dödstrött som vanligt, fast jag är glad eftersom det är fredag imorrn. vi hade ju ledigt måndag-tisdag så det blev inte så lång skolvecka :   )

imorrn blir det tekniska muséet, som ligger på gärdet, förstår inte varför alla museer vi besöker ligger där, det är så jobbigt att ta sig dit *lat*.

idag har jag i princip inte fått nått gjort i skolan, det är skitsvårt att komma igång med teknikprojektet asså, man ska göra en leksak som man ska marknadsföra och jag vet inte vad jag ska göra, brukar alltid få "snilleblixtar" och veta precis vad jag vill göra när man ska va kreativ, men när man får betyg som verkligen är avgörande på det man gör blir man liksom lite pressad....

efter skolan idag så var jag med hannah och frida, vi var lata, så vi hamnade på coffeehouse by george i globen, där vi satt och pratade lite högt och kommenterade och pekade på folk och lite annat ohyffsat beteende. dessutom upptäckte jag att jag är tvungen att skaffa fulare vänner eftersom alldeles för osmickrade att gå bredvid dom när de är så snygga, och jag tror att dom märkte att jag hatade om en gnutta. ^^

för övrigt så borde ovanstående inte tas för seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0