57

känns som jag har en del att skriva om. vi kan börja med fredagen :)

vi var på tekniska muséet, ganska tråkigt men det fanns ju en del kul grejer . t.ex. spelet som gick ut på att man skulle tänka så lite som möjligt. det roligaste var att killarna alltid vann över tjejerna, vilket säger något om deras hjärnkapacitet.

Läraren Joanna: "Ja men det vet vi ju, att killar tänker inte".

Efter muséet gick jag,frida,hanna,Dilan och Hannah och fikade i gamla stan. Efter en stund gick Hanna och Dilan, och jag,frida och Hannah vandrade vidare till nästa fik eftersom ägarna på det första började fråga ut oss- dom va ganska läskiga.

på kvällen åkte vi till Hannah på ingmarö där vi sov över, det var skitkul och hon hade ett suuperfint hus. blev dock upp tidigt på lördan, eftersom hannah skulle till naprapaten och jag skulle till stan och dansa. Jag och Fridu var ganska döda på bussen tillbaks om man säger så...

kom en timme förtidigt till dansen så jag köpte en veckorevyn som jag satt utanför och läste.

på Lördagskvällen (igårkväll) så spelade Toras band på punkt Medis, marsvinsklubben heter dom ifall ni är intresserade. Även Marshy mellows och youandmebob spelade. Jag var där med Tove och iris (+nåra av iris vänner). alla banden var skitduktiga och skitkoola.

jag har haft en rolig helg, men jag har ont i huvet och magen idag. förmiddagen har tillbringat sovandes och sen har jag sett på film. jag tror jag ska se nästa film nu faktiskt...... *gäsp*

ha det så bra sista helgdagen nu.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0