64

nästan klar om bollens historia! :D

men jag borde inte ha latat mig igår. men det var ju liksom melodifestivalen, och trots att jag är stört trött på hela den hypen så måste man ju se festivalen. men det är bara korkat för fel låt vinner alltid (förutom förra året) å då blir man uppgiven och tycker att både juryn och svenska folket kan ta sig.

men det är verkligen stort i globen när det är final. det står bilar ändå ner på våran gata, och jag vandrad upp till ica globen för att kööpa godis - det var öronproppsförsäljare ("öonproppar för tio!") och biljettförsäljare och uppklädda människor och tioåriga tjejer med blåa fjäderboor och plakat överallt. inuti själva centrumet spelas alla finallåtar, och en och annan carolalåt. Jag skäms för att jag faktiskt blev lite upprymd av det hela.

Kommentarer
Postat av: Frida F

logga in på msn så kan duu få n jättebra plugglåt :D pussaer

2008-03-16 @ 14:17:58
URL: http://fridaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0