bajbaj

mjau :)

, nu är frida, hanna å mimmi antagligen påväg mot eriksdalsbadet (tvivlar på att några andra kommer) och jag åker snart till Åre :D serinte fram emot åtta timmar i bilden, men jag laddar musik nu så det ska nog gå.

har varit ute hos min kanin, och det är värsta vår i luften, väldigt härligt. jag hoppas att det håller i sig för om jag kommer hem till snö så blir jag arg. brukar alltid vara vår när jag kommer hem från fjällen.

jag kmr nog få skitroligt i åre, caisa ska oxå dit idag så jag kmr nog träffa henne nått och sen kommer ju frida upp på onsdag.

så nu far jag min kos. bajbaj!

Kommentarer
Postat av: hannah

Ha så kul sötis
puss

2008-03-20 @ 17:27:18
URL: http://hhaannaahhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0