nyduschad

Nu e jag nyduschad och insmord (kletar ner allt jag rör vid med bodylotion:D)

Idag var det kulturama, det var roligt, men man är alltid en zombie när man kommer hem. Fast ikväll så blev jag lite överraskad av min kusin Daniel när jag kom hem, han utropade "Jaa, Anna!" vilket var vääldigt sött (han är 8 och världens gulligaste och spralligaste unge). visade sig att hans föräldrar hade nått ärende hos oss.

Sen var det förståss gossip girl (Dan's my man, he is underbar)
Daniel undrade lite vad jag såg på, tror dock inte att jag var kapabel att förklara vad den handlade om O.O

nu ska jag spela lite fiol, har ju lektion imorrn. för övrigt är det skitjobbigt att släpa på fiolen på morgonen tillsammans med idrotts/Danskläderna. blä.

god afton folk  //A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0