.

Hemmmma igen.

Har haft otroligt sköna dagar, har bland annat cyklat på en urgammal damcykel (älska!), promenerat i bergen, sprungit, varit på smögen och besökt bästa godisaffären ever, och badat! :D
träffade familjen Glädth oxå, (sysslingarna) som tillhör favoritsläktingarna. vet inte om det är nån ide att försöka återberätta så mkt mer, tror inte folk är intresserade att höra mig lovorda bohuslän. men dom här dagarna har kännts som sommarlov iaf.


idag är det tyvärr plugg som gäller. det enda jag har hunnit med är 2 trevliga samtal med Fridu :D lite smskorrespondens med Becka och att titta på reprisen av One Tree Hill (det är paus nu, så jag passade på att skriva i bloggen). Skolarbete, yeah sure!

Ps. Jag har ätit äckliga makaroner oxå Ds.

Kommentarer
Postat av: Frida F

yyaaay snart blir det äännu fler samtal med mig för nu ringer jag ;D pusss

2008-05-05 @ 14:50:51
URL: http://fridaas.blogg.se
Postat av: Frida F

döda mig anna -.-

2008-05-05 @ 17:08:17
URL: http://fridaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0