.

gymnasievalet börjar klarna nu lite grann tror jag. men det är svårt, jag tror att jag försvårar det för mig själv genom att jag har känslan av att jag är ställd inför nån sorts ultimatum. eller är jag? av mig själv kanske. hursomhelst, jag vet att det kmr bli bra för både mig, frida å rebecka i Nacka hur det nu än blir.

har precis pratat med becka som ringde för att stjälpa mig lite framåt i min valprocess, vilket uppskattades mkt. Sedan skulle hon ät gröt, tihi, å jag skulle förståss plugga *host*. 
så fick jag ett kort men gulligt sms av frida också , skrivet på hennes karaktäristiska sätt. Jag insåg hur mycket jag tycker om dessa två. ni är underbara :)

nu ska jag sätta racerfart och typ skriva så mina fingrar blir suddiga, för jag måste bli klar med so:n. Jag tror förresten att jag har skrivit lika många a4:or blogg idag som jag har skrivit so. deprimerande.

nattiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0