.

hmm, idag är man sådär sommarseg igen, samma sak som igår alltså. Meningen är att jag ska skriva det sista på so:n men jag förstår inte hur jag ska förmå mig att göra det.

anayway, jag har bestämt mig om gymnaiset nu. blir sam - internationell och det känns bra. ända jobbiga är att det inte är lika slappt med intagningen, eheh. nu tillåts inte latmasken styra min kropp (framför allt hjärna)  längre, vilket den typ har gjort ett tag nu.


igårkväll var det ju iaf grillning med Hanna, Frida, Mimmi och Wille, mimmis pojkvän. Å mig förståss, not to forget.
det var fett mysigt, och gott. känner fortfarande inte av någon matförgiftning, så Wille får behålla sitt license to grill.
vi var i en fin liten lekpark i trångsund, där Hanna bor, och efter grillningen tog vi en fin liten promenix. det var såklart skönt i högsommarvärmen (har vädret insett att det är maj?).
inatt åker Hanna till Thailand. känns lite sorgligt att hon ska va borta i 2 veckor. själv ska man ha projekt. yay.

jaja, duty calls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0