bad anna

jag är så dååååålig. jag kunde inte riktigt hålla mig till studietekniken som jag och frida lade upp. den gick ut på att man ska jobba i en halvtimme sen 5 min rast. jag har no gjort ungefär tvärtom skulle jag tro. hatar mig själv. hade nån fin liten tanke om att en promenad i det UNDERBARA vädret skulle göra att jag kan  koncentrera mig. det funkade inte. Coca cola hjälpte inte heller. Dö, dö, dö.

dessutom hatar jag att jag missade näst sista Robin Hood avsnittet igår. när går reprisen? joo, kl. 00.05 imorrn natt. TÄNK om det hade vrit nu inatt...då hade jag kunnat stanna uppe. idag är en sån dag som förtjänar att bli klagad på. fuck today.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hm, varför känns det som om du sitter och beskriver mig? ;)

2008-05-05 @ 18:54:20
URL: http://rebeckans.blogg.se
Postat av: Anonym

Du e inte den enda som e körd..
Min dator är hackad och virus belags så alla mina gammla dokument e körda.. så det är jävligt bra att vi e ledig.. så ät en gass och sola för jag har extremt mycket jobb att göra

2008-05-06 @ 13:04:47
URL: http://mimmster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0